امنیت و نصب محافظ دیواری شاخ گوزنی

ساخت و جوشکاری حفاظ دیواری شاخ گوزنی
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
خرید حفاظ آهنی شاخ گوزنی چه کاربردی دارد؟
۱۴۰۰/۱۰/۱۰

حفاظ شاخ گوزنی در واقع برای برقراری امنیت ساختمان و برای جلوگیری از ورود ناخواسته افراد ، سارقان و حیوانات و…. ساخته میگردد . حفاظ شاخ گوزنی برای نصب برروی دیوار بوده و اما گاهی بر روی پنجره نیز نصب میگردد . در قدیم حفاظها بصورت نیزه ای یا سیم خاردار بودند که دارای نقاط ضعف بسیاری بودند ، ولی این روزها حفاظها مثل حفاظ شاخ گوزنی ، بوته ای و نی زار مواجه هستیم که از نظر ظاهری ،امنیتی و استحکام بسیار کاربردی تر است .

امنیت و نصب محافظ دیواری شاخ گوزنی

نصب حفاظ شاخ گوزنی بالای دیوار چه کارایی دارد؟

نصب نرده آهنی دیوار به عنوان یک گارد محکم در برابر هر گونه جنبنده یا مزاحم دیگری در آپارتمان مسکونی و اداری تجاری به وضوع حس می گردد و با اینکه در درب و پنجره ساختمان ها و منازل مسکونی به سمت کوچه و خیابان باز و بسته میشود. امکان نفوذ از طریق آن ها به راحتی بوده به ویژه اگر یک سارق حرفه ای بوده و می تواند از کوچکترین روزنه ای خود را به راحتی به داخل خانه بکشاند.

گارد شاخ گوزنی بالای دیوار

نوعی از گارد های دیواری میباشند که که بر روی شاسی پروفیل تولید شده و این نوع از حفاظ ها از استحکام و دوام بالایی برخوردار میباشند پروفیلی (چهار پهلو ) که در قسمت شاسی حفاظ ها قرار می گیرد، ۲۰*۴۰ میباشد که با توجه به سفارش مصرف کنندگان و برای استحکام بیشتر می توان از پروفیل ۴۰*۶۰ و یا ۴۰*۸۰ استفاده کرد .اگر قصد قرار دادن حفاظ در بالای یک متر را دارید بهتر است که از پروفیل های با قطر بیشتر استفاده کنید، زیرا در هنگام نصب استحکام بیشتری داشته و به دلیل سنگین بودن احتمال افتادن آن نیز کمتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *