برترین گارد محافظتی درب ورودی آپارتمان کدام است؟

حفاظ نرده ای بازشو آکاردئونی چه مزیتی دارد ؟
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
کاربرد حفاظ آکاردئونی دو جداره درب ضد سرقت چیست؟
۱۴۰۰/۰۸/۲۴

استحکام درب ورودی آپارتمان بسیار بالا بوده و در تمام شرایط جوی اگر در بیرون از منزل نصب شده باشد مثلا در درب ورودی پارکینگ یا مغازه بسیار مقاوم بوده و استحکام بالایی دارد و در نتیجه زیبایی چشم نوازی دار و میتوانید هر زمان که خواستید با تغییر رنگ تنوع ایجاد کنید این درب‌ها با توجه به نوع رنگشان (رنگ کوره‌ای)، در مقابل عوامل محیطی و هر نوع خراشیدگی و نیز رطوبت مقاوم هستند.

برترین گارد محافظتی درب ورودی آپارتمان کدام است؟

ابعاد درب آکاردئونی ساختمان

ابعاد درب منزل و یا محلی که مایل هستید درب آکاردئونی بر روی آن نصب گردد بر قیمت پایانی کار تاثیر گذار خواهد بود. اگر درب خانه بزرگتر باشد به همان نسبت محافظ نصب شده بر روی قاب باید بزرگتر باشد و این ابعاد بزرگتر هزینه بیشتری به دنبال خواهد داشت اما موردی که باید توجه داشت این است که بیشتر خانه ها اندازه درب آن ها استاندارد می باشد و یک اندازه ثابتی خواهند داشت.

حفاظ درب آپارتمانی

بهترین قیمت حفاظ درب آپارتمان

درب آکاردئونی از حفاظ های درب آپارتمان مدرن که دارای قیمت متفاوت در هر مترمربع می باشد که در مدل های ساده و پرچ مخفی تولید می گردد و از جنس آهن فرفورژه از انواع تسمه ها و پروفیل های آهنی تولید و مونتاژ می گردند . به کار گیری از این محفاظ های آکاردئونی میتواند ورودی را غیر قابل عبورو تا حد بسیار بالایی امنیت را تضمین کند به شرطی که درب آکاردئونی که تهیه میکنید کاملا استاندارد های روز امنیتی و با مواد اولیه بسیار مرغوب و درجه ۱ ساخته شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *