مزیت حفاظ آهنی شاخ گوزنی با ارتفاع ۹۰ و ۱۲۰

نصب حفاظ آهنی شاخ گوزنی برای محوطه حیاط
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
مزیت حفاظ آهنی شاخ گوزنی روی دیوار قوس دار
۱۴۰۰/۰۷/۱۲

در انتخاب حفاظ برای ملک خود، امنیت، زیبایی و کارایی از جمله عوامل مهم می‌باشند. حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع ۹۰ و ۱۲۰، به عنوان بهترین گزینه برای انتخاب حفاظ در بین ارتفاع‌های مد نظر در اطراف محیط، مورد توجه قرار می‌گیرد. این نوع حفاظ با ظاهری بسیار زیبا و امنیت عالی، انتخابی هوشمندانه برای نماهای خارجی دیوارهای ساختمان‌ها و ویلاها می‌باشد.

مزیت حفاظ آهنی شاخ گوزنی با ارتفاع ۹۰ و ۱۲۰

تولید حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی به عوامل متععدی چون ارتفاع دیوار، تراکم حفاظ روی دیوار، رنگ مورد استفاده، پهنا (عرض) حفاظ ، محل نصب و نوع جوش به کار رفته بخشی از عواملی هستند که در تعیین قیمت تاثیر گذار بوده .بهترین نرده حفاظ دیوار ساختمان از حفاظ های شاخ گوزنی به علت داشتن شاخ های تیز عبور از این نوع حفاظ ها را دشوار میکند اما باید در هنگام انتخاب حفاظ دقت داشته باشید حفاظی را انتخاب کنید که دارای عرض و ارتفاع و تراکم مناسبی باشد تا سارقین نتوانند به راحتی از آن عبور کنند. حفاظ شاخ گوزنی از حفاظ‌های نسل جدید به شمار می‌رود که با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ‌های قدیمی و با شکل و جنس بسیار عالی جهت افزایش امنیت خانه استفاده می‌گردد. این نوع از حفاظ صرفا بر روی دیوار نصب می‌شود اما در بعضی مواقع بر روی پنجره‌ها نیز از آن استفاده می‌کنند. حفاظ شاخ گوزنی با نوک‌های تیزی که دارد مانع از هر گونه تعرضی به حریم شخصیتان خواهد شد. در واقع میلگرد‌های نوک تیز جوش خورده با تراکمی که دارند امنیت را دو چندان خواهند کرد.

ساخت حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی مرسوم ترین نوع حفاظ ها می باشند .بیش از ۶۰ درصد حفاظهای درخواستی از طرف عموم حفاظ های شاخ گوزنی بوده .این حفاظ ها راهکار مناسبی در برابر نفوذ سارقان به محوطه بوده به طوری که اگر فردی به بالای دیوار هم راه پیدا کرد به دلیل ارتفاع و شکل حفاظ توان عبور از آن را نخواهد داشت. این شرکت با چندین سال سابقه در زمینه تولید و نصب انواع حفاظ در خدمت مشتریان عزیز می باشد .

حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار ساختمان و ویلا

حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار ساختمان و ویلا بهترین حفاظ دزدگیر روی دیوار از لحاظ ایمنی محسوب میشوند که نوعی حفاظ از جنس فلز فولادی مقاوم است که بر روی دیوار ساختمان نصب شده .با نصب حفاظ روی دیوار (نرده دیوار) با هزینه بسیار کم امنیت ساختمان را توسط شرکت تضمین کنید. تقریبا محافظ گارد شاخگوزنی را با نام های دیگری مثل نرده شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای ، حفاظ دیوار، حفاظ ساختمان ، حفاظ آبشاری، حفاظ آهنی، حفاظ نیزار، حفاظ دیواری، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ نیزه ای، حفاظ بوته خاری و محافظ شاخ گوزنی نیز می شناسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *