نصب حفاظ آهنی شاخ گوزنی برای محوطه حیاط

نصب حفاظ فولادی شاخ گوزنی در منطقه دماوند
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
مزیت حفاظ آهنی شاخ گوزنی با ارتفاع ۹۰ و ۱۲۰
۱۴۰۰/۰۷/۱۲

حفاظ شاخ گوزنی برای محوطه حیاط یکی از بارزترین نوع حفاظ برای افزایش امنیت ورودی حیاط است که با توجه به مزیت های که می تواند برترین گزینه در برقراری امنیت سازه باشد. شاخ گوزنی با توجه به تراکم و زیبایی که دارد به سادگی مورد استقبال مردم قرار داده شده و با گذشت تنها چند مدت از ورود آن به بازار به یکی از برترین ها تبدیل شده است. موردی که باید در هنگام خرید و نصب این نوع از حفاظ به آن توجه داشت آن است که نه تنها جنس بکار رفته در فنس دیوار مهم است بلکه شرکت محل تولید آن نیز یکی از عوامل تعیین کننده در کیفیت آن بوده . این شرکت یکی از شرکت هایی است که با استفاده از مواد با کیفیت و با تکیه بر نیروی کار با تجربه و حرفه‌ای خود به یکی از برترین تولید‌کنندگان این نوع از حفاظ ها تبدیل شده است.

نصب حفاظ آهنی شاخ گوزنی برای محوطه حیاط

یکی از راه های ورود افراد سارق به داخل منزل ، از طریق درب ورودی خانه و یا از روی دیوار میباشد که باید با استفاده از حفاظ بر روی دیوار و درب آکاردئونی پشت درب منزلتان را ایمنی کنید. در واقع نقشه ورود سارقان به خانه شما که از چند روز قبل مورد توجه خود قرار داده اند به این صورت می باشد که اغلب در ساعات ظهر یا غروب ۳ نفر از طریق درب ورودی خیابان ویا پریدن یک نفر از روی دیوار به داخل حیاط و باز کردن درب ورودی به اپارتمان شمامی باشد. حفاظ شاخ گوزنی در ۳ردیف اصلی و ۳ردیف فرعی ساخته و تولید میگردد . از آنجا که تولید حفاظ شاخ گوزنی با توجه به دستگیر نبودن و آسان جوش دادن برای یک جوشکار راحت است و به زبان خودمانی تعداد زیادتری تولید میکند قیمت حفاظ شاخ گوزنی نسبت به دیگر حفاظ ها پایین تر است .

محافظ شاخ گوزنی

رنگ کوره ای نرده حفاظ

رنگ پودری الکترواستاتیک یا کوره ای نرده حفاظ در شرکت ما از رنگ های پودری الکترواستاتیک یا کوره ای استفاده نموده و این امر موجب شده تا طول عمر رنگ حفاظ روی دیوار بسیار بالا و حد اکثر کیفیت را دارا باشد ، واین نوع رنگ به علت سیقلی بودن مانع از نفوذ و ماندگاری خاک بر روی حفاظ شده است .

 

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی چیست ؟

شاخ های زیبا، محکم و در هم پیچیده گوزن برگرفته شده و بخش طراحی و تولید حفاظ شاخ گوزنی هستند . حفاظ شاخ گوزنی نه تنها به لحاظ ظاهری بلکه از نظر استحکام نیز دست کمی از شاخ های قوی گوزن ندارد. نرده حفاظ شاخ گوزنی این شرکت از نمونه های با کیفیت حفاظ روی دیوار میباشند که این روزها در بیشتر منازل مسکونی و ویلایی نصب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *