حفاظ فولادی شاخ گوزنی برای پارکینگ چه مزیتی دارند؟

حفاظ دیواری شاخ گوزنی از نمای دور و نزدیک
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
اهمیت نصب حفاظ آهنی شاخ گوزنی تراکم بالا
۱۴۰۰/۰۷/۱۲

یکی دیگر از دلایل مناسب بودن این حفاظ های شاخ گوزنی برای پارکینگ بالابردن امنیت در محل زندگی شما است استحکام و ضد زنگ بودن آن این حفاظ موجب شده که مورد استفال عموم مردم قرار گیرد چه برای نصب در داخل حیاط دیوار پارکینگ چه بر روی دیوار باغ و ویلا . می‌دانیم که برای تولید محفاظ‌ها استفاده از اضافات و ضایعات آهن گزینه‌ی مناسبی نمیباشد پس باید این اطمینان را داشته باشید که محفاظ شاخ‌گورنی مورد نظرتان از متریال مناسب و مستحکم یعنی آهن کار نکرده و تراکم بالا ساخته گردد هنگامی که محافظ شما تراکم بالا و لازم را داشته باشد عبور از میان آن غیر‌ممکن خواهد بود.

حفاظ فولادی شاخ گوزنی برای پارکینگ چه مزیتی دارند؟

چه نکاتی قابل توجه ای را در هنکام خرید حفاظ گارد شاخ گوزنی بالای دیوار باید در نظر گرفت ؟

قطعا اگر خواستار ایمنی بالا و آرامش خیال برای بالا بردن حفاظت از منزل، شرکت یا مجتمع خود باید باید هزینه‌ی آن را هم در نظر داشته باشید هر چه تراکم بالاتر بوده یعنی امنیت رفته و البته قیمت بالاتری هم نیز خواهد داشت. در صورت نیاز ارتفاع می‌تواند بالاتر یا پایین تر هم باشد تراکم هم می‌تواند بیشتر یا کمتر باشد که البته تراکم کمتر با اینکه قیمت پایین‌تری دارد اما ایمنی محفاظ پرتراکم را نخواهد داشت.
گارد شاخ گوزنی و انواع آن ایمن ترین نوع حفاظ روی دیوار بوده که شما برای محل زندگی یا کار خود به دنبال حفاظی میباشید که احتمالا به اندازه ساختمان شما عمر خواهد نمود حفاظی که با امنیت جان و مال شما و خانواده تان ارتباط مستقیم دارد دارد. به این ترتیب محصولی را انتخاب کرده که استانداردهای ساخت در آن رعایت شده باشد. بسیاری از تولید کننده های حفاظ شاخ گوزنی از ابزار و دانش تولید محصول باکیفیت برخوردار نیستند.
از کارگاه های متفرقه که لیست قیمت پایین آنها را به وفور میتوانید در اینترنت پیدا کنید؛ دوری کنید. این افراد برای سود بیشتر , از نام محصولات کارخانه ها بزرگ استفاده میکنند و با قیمت پایین تری به شما پیشنهاد میدهند. باید بدانید این ارزانی بی دلیل نیست و با کم فروشی در وزن و ضخامت محصول , نوع جوش و نوع رنگ بی کیفیت به دست آمده است. و عملا محصول دیگری را با همان نام به شما میفروشند! محصولی که شما برای حفاظت از ساختمان برای آن هزینه کرده اید ولی به دلیل ضعفهای تولید (جوش ضعیف و شکننده قطعات- شکل غیراستاندارد- ساختار کم تراکم -عدم نصب صحیح ) عملا به راحتی قابل عبور هستند.

 

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی برای ایجاد امنیت 

انسانهای نخستین برای محفاظت از محل زندگی در برابر سارقان راهزانان و همچنین حیوانات, اقدام به حصار کشی اطراف محل اقامت خود میکردند. الوارها که بصورت عمودی در زمین فرو میکردند و تعدادی از الوارهای نوک تیز را رو به طرف بیرون قرار میدادند. این روش قدیمی شده ای است که در روزگاران دور استفاده میشد ولی با ظهورزندگی مدرن و شهرنشینی و همچنین ساخت خانه هایی به شکل مرسوم و رایج امروزی این روشهای سنتی به کنار رفت.

نرده های نیزه ای قدیمی روی سطح دیوار را پوشش نمیدادند و افراد مهاجم به راحتی میتوانستد روی دیوار آمده و در کنار این نرده ها بایستند در حالیکه انواع نرده شاخ گوزن به دلیلی وجود تعداد زیادی نوک فلزی که تا ۳ سانت با دستگاه تیز شده اند عملا امکان هیچگونه تماسی را به سارقین نمیدهند و به دلیل اینکه حجم مناسبی دارند (۴۰ تا ۶۵ سانت) عملا سطح خارجی دیوار را به راحتی پوشش می دهند.در بیشتر مواقع سارقین از میله های نصب شده در اطراف خانه برای بالا رفتن از دیوار کمک میگیرند تراکم بالایی ازمیله های نوک تیز از پایین حفاظ تا بالای آن باعث بازدارندگی است: در این صورت که حتی فکر عبور را هم برای کسی که از پایین دیوار به حفاظ نگاه میکند غیر ممکن مینماید؛ به علت آسیبهای احتمالی و غیره امنیت نرده شاخ گوزنی در بالاترین سطح در طراحی این نوع نرده دیواری در نظر گرفته شده .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *