مزیت حفاظ آهنی شاخ گوزنی روی دیوار قوس دار

مزیت حفاظ آهنی شاخ گوزنی با ارتفاع ۹۰ و ۱۲۰
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
نصب حفاظ آهنی شاخ گوزنی برای دیوارهای پله ای
۱۴۰۰/۰۷/۱۲

این نرده ها از جمله حفاظ های جدید هستند که جهت تامین امنیت ساختمان ها ویلاها مورد استفاده قرار می گیرند. این حفاظ ها از شاخک هایی نوک تیز تولید شده اند که با نظم و ترتیب خاصی در کنار یکدیگر قرار گرفته شده اند این شاخک ها به یکدیگر جوش داده میگردد و معمولا رنگ آمیزی شوند و به عنوان گارد شاخ گوزنی به فروش می رسند. در حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار قوس دار طوری بوده که این میگردهای نوک تیز با شیوه ی قرار گرفتن خاصی که دارند، هر کدام به یک سمت رشد کرده اند و مانع ازعبور افراد و حیواناتی مانند گربه ها از روی دیوار خواهند شد.میزان تراکم و عرض حفاظ شاخ گوزنی را مشتری مشخص کرده و سپس در کارگاه حفاظ نرده تولید می شود. مزیت گارد ها نسبت به دوربین مداربسته و یا دزدگیر عدم نیاز به سرویس دوره ای می باشد به صورتی که حفاظ ها یک بار نصب می گردد و شما دغدغه تعمیر و نگهداری آنها را در طول سال ها نخواهید داشت.

مزیت حفاظ آهنی شاخ گوزنی روی دیوار قوس دار

 فرق بین حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی درچه چیزی است؟

حفاظ شاخ گوزنی دارای شاخه های مرتب وباالگوی تکرارشونده بوده درحالیکه حفاظ بوته ای ازالگوی یکسانتی پیروی نکرده و دقیقا مانند بوته های خار،حالتی تو درتو دارند.آیا نرده آهنی بوته ای یا نرده آهنی شاخ گوزنی امنیت رابطور کامل برقرارمی کند؟تمامی محفاظ های تولیدشده درشرکت ،تضمین کننده امنیت می باشند.جوش هاتحت co2 طرف می باشد.نحوه نصب حفاظ هانیز بابهترین کیفیت ممکن انجام می شود.

محافظ روی دیوار 

اگر شاخ گوزنی را بر روی گذاشته و یا به صورتی نصب کنیم در ارتفاع ۹۰ به بالا عبور یا پرش از روی آن عملا غیر ممکن و بسیار خطرناک محسوب میشود چرا که پای انسان ۹۰ سانت بوده و نمیتواند به راحتی از آنها عبور کنند که بسیاری از افراد خبره هم از این کار اجتناب میکنند ؛ همان طور که در کلیه امور رایج است افراد متفرقه و سارقان معمولا از محل هایی که امنیت را تامین کرده اند در هر موضوعی دزدی نکرده و به سراغ موارد راحت تر میروند . از مزیت های این نوع محافظ سر دیوار با توجه به آهن استفاده شده و رنگ آن میتوان به عدم نیاز به مراقبت های بعد از نصب ، اطمینان از ماندگاری بلند مدت ، آرامش روانی برای افراد داخل ساختمان به جهت عدم ورود افراد سارق و همچنین نصب ساده و کم هزینه بدون تخریب و اجرای ساده و اصولی این نوع از حفاظ گارد اهنی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *