حفاظ شاخ گوزنی

لیست قیمت حفاظ لیلیوم
حفاظ لیلیوم سلطنتی
۱۳۹۸/۰۶/۰۲
نقش حفاظ در امنیت خانه
۱۳۹۸/۰۶/۰۲

حفاظ شاخ گوزنی که بر روی دیوار قرار میگیرد،در حال حاضر یکی از بهترین،امن ترین و پر فروش ترین نوع حفاظ دیواری محسوب میگردد که ساختاری کاملا متفاوت نسبت به حفاظ های دیواری قدیمی از نظر شکل و جنس دارد .این حفاظ ها  در اشکال مختلف خمکاری و ساخته میشود و توسط دستگاه های تیزرو بریده شده و نوک آنها بسیار تیز و برنده می باشد.و به خاطر شباهتی که به شکل هندسی شاخ گوزن دارد به این نام شناخته می شود. این حفاظ معمولا در ارتفاع ۵٠الی١٢٠سانتی متری و در تراکم های ۸ ، ۱۰ ، ۱۲ و ۱۵ ردیف در هر شاخه دو متری با استفاده از میلگرد های ضخیم و یکدست و جوش co2 تولید و عرضه میگردد.سپس توسط افراد زبده در کنار هم به صورت زنجیره وار جوش داده شده و با حفظ شکل هندسی خود به عاملی باز دارنده در مقابل هر گونه سرقتی تبدیل میشود.رنگ آمیزی اینکار به دو صورت روغنی و پودری الکترواستاتیک کوره ای انجام میشود که نوع پودری آن بهتر و استاندارد تر است .

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی یکی از راه‌های محبوب برای حفاظت از بالای دیوار است. این نوع حفاظ، علاوه بر افزایش امنیت محیط، افزوده می‌شود. در این مقاله، به معرفی حفاظ شاخ گوزنی و مزایای آن برای دیوارهای شاخ گوزنی خواهیم پرداخت. همچنین، نحوه نصب این حفاظ و پاسخ به سوالات متداول در مورد آن را بررسی خواهیم کرد.

مزایا حفاظ شاخ گوزنی

یکی از مهم‌ترین مزایای حفاظ شاخ گوزنی، افزایش امنیت محیط است. این حفاظ از ورود افراد غیرمجاز به داخل خانه شما جلوگیری می‌کند و محیط را ایمن‌تر می‌کند.حفاظ شاخ گوزنی به دیوارهای شما زیبایی و طراحی اضافه می‌کند. این حفاظها در انواع مختلفی از طرح‌ها و رنگ‌ها در دسترس هستند، بنابراین می‌توانید یک حفاظ انتخاب کنید که با دیزاین خانه شما هماهنگ باشد.حفاظ شاخ گوزنی از مواد مقاومی ساخته شده است که در برابر عوامل جوی مانند باران، برف، و آفتاب مقاومت دارد. این به معنای طولانی‌ترین عمر ممکن برای حفاظ شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *