قیمت گارد محافظ دیواری شاخ گوزنی

مزیت نرده آهنی سر دیوار در چیست ؟
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
کاربرد ساخت حفاظ آهنی شاخ گوزنی
۱۴۰۰/۰۹/۲۶

به کار گیری حفاظ شاخگوزنی در ایران به این دلیل بود که سیستم‌های سنتی ای که برای افزایش ایمنی ساختمان به کار می‌رفت، با نمای امروزی همخوانی نداشته و این میزان ظرافت و زیبایی و همچنین ضریب امنیت بالا نداشتند. به غیر از آن قیمت تمام شده در قیمت گارد محافظ شاخ گوزنی نیز از سایر نرده ها مناسب تر میباشد. به همین علت طراحان حفاظ های جدیدی از حفاظ‌ها را توید کردند که هم به امنیت و هم زیبایی نمای ساختمان کمک کند.

قیمت گارد محافظ دیواری شاخ گوزنی

بهترین محافظ بالای دیوار کدام است ؟

حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین ترین انواع حفاظ دیوار بوده ، که این گونه از حفاظ لب دیوار با استفاده از کمترین طراحی و به شکل ساده تولید شده و هنوز هم به علت پایین بودن قیمت حفاظ شاخ گوزنی طرفداران بسیاری داشته . محافظ شاخ گوزنی در ۳ردیف اصلی و ۳ردیف فرعی تهیه و تولید میشود . تولید حفاظ شاخ گوزنی با توجه به دستگیر نبودن و آسان جوش دادن برای یک جوشکار راحت است و قیمت حفاظ شاخ گوزنی نسبت به دیگر حفاظ ها پایین تر میباشد .

عوامل موثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی

یکی از مسائل مهمی که در خصوص به کار گیری از انواع امکانات مورد توجه است هزینه‌ی محافظ است نرده شاخ گوزنی از فلز (معمولاً آهن) ساخته می‌شود.به همین علت اولین فاکتوری که قیمت این نرده ها وابستگی تنگاتنگی با آن دارد، قیمت آهن میباشد به این ترتیب که با کاهش و افزایش قیمت آهن شاهد تغییر در قیمت این نوع حفاظ میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *