مزیت محافظ آهنی شاخ گوزنی روی دیوار

منظور از تراکم محافظ شاخ گوزنی دیواری در حفظ امنیت خانه چیست؟
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
حفاظ دیواری ساختمان چیست و چه کاربردی دارد؟
۱۴۰۰/۰۸/۲۸

حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار با ساختاری متفاوت بوده که در واقع نسبت به حفاظ نرده های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از متریال فلزی که در اشکال متنوع خم کاری و ساخته شده است. نوک این محافظ های شاخ گوزنی بسیار نوک تیز می باشند که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده می شوند.

مزیت محافظ شاخ گوزنی بالای دیوار

امنیت محافظ شاخ گوزنی بالای دیوار

امنیت در هر زمینه ای حرف اول را میزند در خانه محل کار بانک ها مراکز تجاری و اداری و غیره … برای ارتقاء ایمنی کافیست راه های مختلف را در تظر داشته باشید از جمله نصب دوربین مدار بسته نصب محافظ بالای دیوار نصب محافظ پنجره که در واقع با توجه به استاندارد های خاصی که دارند ایکمی و امنیت را برقرار میکنند و از خطرات احتمالی در هنگام نبود ساکنین جلوگیری میکند.

تراکم محافظ شاح گوزنی

تراکم شلوغ و بالای مافظ شاخ گوزنی تعداد میله‌های خار دار عمودی در هر متر عرض حفاظ، تراکم آن را مشخص می‌کند. هر چه تراکم بالاتر باشد امنیت بالاتری را تعیین میکند یعنی میله‌های عمودی به هم نزدیک‌تر هستند و تراکم پایین به معنی فاصله بیشتر میله‌ها از هم است. هر چه تراکم کمتر باشد، هزینه تولید حفاظ پایین‌تر می‌آید. تراکم بیشتر امنیت بیشتر و گاهی هم زیبایی بیشتری به وجود می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *