منظور از تراکم محافظ شاخ گوزنی دیواری در حفظ امنیت خانه چیست؟

انواع حفاظ آهنی درب آپارتمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
مزیت محافظ آهنی شاخ گوزنی روی دیوار
۱۴۰۰/۰۸/۲۸

منظور از تراکم حفاظ شاخ گوزنی تعداد ردیف های اصلی میلگرد در هر شاخه ۲ متری از حفاظ شاخ گوزنی است شاخه های اصلی تقریبا از سایر شاخه ها بلندتر میباشد و به صورت عرضی در ردیف وسط حفاظ قرار گرفته اند. تراکم استاندارد حفاظ های شاخ گوزنی تولید شده در۱۲ ردیف اصلی در هر شاخه ۲ متری می باشد. تولید حفاظ به صورت سفارشی در تراکم های ۸ ردیف، ۱۰ ردیف، ۱۲ ردیف، ۱۴ ردیف و ۱۶ میباشد .

تراکم محافظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

حفاظ نرده دیواری برای تامین ایمنی بر روی دیوار نصب میگردد و در هم تنیده است که کاملا عبور سارقان را غیر ممکن می‌کند. این نوع سیستم دزدگیر در محوطه باغ‌ها، خانه‌ها، ویلاها ، شرکت‌ها و کارخانجات استفاده میگردد شاخه‌های بلند (اصلی ) و تیز آن مانند شاخ‌های گوزنی است و راهی برای عبور سارقان نمی‌گذارد.پ

بهترین حفاظ های روی دیوار 

انواع نرده روی دیوارشامل حفاظ شاخ گوزنی یا حفاظ لیلیوم و همچین حفاظ سر نیزه ای که اغلب برای دیوار های کوتاه برای نصب بر روی دیوار قرار میگیرند در نظر گرفته میشود . حفاظها بصورت نیزه ای ساده یا سیم خاردار در گذشته موجود بودند که این محافظ خار روی دیوار دارای نقاط ضعف بسیاری بودند ، از بروزترین حفاظ های دیوار مثل حفاظ شاخ گوزنی ،حفاظ لیلیوم ، حفاظ بوته ای خار ، حفاظ نیزار و حفاظ نخل مرداب میباشند که از نظر ظاهری ،امنیتی و استحکام بسیار کاربردی تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *