نرده حفاظ بالکن ساختمان

حفاظ دیوار ساختمان
۱۳۹۷/۱۲/۲۲

حفاظ ساختمان

طراحی نرده حفاظ بالکن ساختمان

قطعا اگر به دنبال نرده حفاظ بالکن و ساختمان  جهت تامین سیستم امنیت می‌گردید، در این مقاله با ما همراه شوید. در واقع با انتخاب نرده حفاظ مناسب هم امنیت ساختمان را برقرار کرده اید و هم ظاهر زیبای آن همانند دکوراسیون عمل می کند. تنوع بالای متریال و طرح نرده تراس می تواند ظاهر ساختمان را ب کلی عوض کند.

محافظ بالکن

اگر نمای خارجی محل سکونتتان و سیستم امنیتی آن برایتان مهم است پس در انتخاب نرده حفاظ بالکن و تراس دقت کنید. همجنین یادآوری این نکته که اولویت اصلی نصب نرده حفاظ جلوگیری از افتادن مردم  و حفظ امنیت است ،حائز اهمیت می‌باشد.

نرده های اصلی رایج که در زیر به توضیح چند مورد از آنها می پردازیم شامل این موارد است:

۱-نرده حفاظ چوبی :

نرده چوبی تراس که از رایج ترین نرده حفاظ ها به شمار می‌رود، قیمت ارزانی دارد. شایان ذکر است که این نرده ها باید بعد از مدتی تجدید و یا تعمیر شوند. این نوع از حفاظ ها علاوه بر مدرن بودن در عین حال حس روستایی نیز دارد. و البته طرح ساده آن مناسب تراس و بالکن است.

از معایب این نوع حفاظ تراس می توان به تمایل آن به تاب برداشتن و انحراف زیاد اشاره کرد. راه حل مناسب استفاده از نرده های کامپوزیت است که ظاهری شبیه چوب دارد. نرده حفاظ جنس کامپوزیت دوام مناسبی در تغییرات آب و هوایی مانند وزش باد و دمای زیاد دارد.

کامپوزیت نیاز به نگهداری و تعمیر مداوم ندارد. و سازگار با محیط زیست است.

۲-نرده حفاظ pvc :

نرده حفاظ های pvc دراری تنوع رنگی بالا و طرح های متنوع است. در اصل نیاز چندانی به رنگ ندارد و سفید رایج ترین برای رنگ آن است. شایان ذکر است این نوع نرده حفاظ باید به طور منظم تمیز شود. از نظر سیستم امنیت و برقراری ایمنی در سطح قابل قبولی است.

۳-نرده حفاظ شیشه :

با نرده حفاظ شیشه می توانید چشم انداز زیبایی پیش رو داشته باشید. این نوع از حفاظ ها مناسب خانه هایی است که در ارتفاعات و یا کنار ساحل یا دریا هستند. با نرده حفاظ شیشه از بالکن خود لذت ببرید. این نرده ها دارای مقاوت خوبی در برار فشار هستند. و امنیت خانه و بالکن را به خوبی برقرار می‌کنند.

نرده حفاظ شیشه دارای دو نوع شفاف و سکوریت هستد.

جنس قاب های نرده حفاظ شیشه از آلومینیوم ، چوب و شیشه است. که در طراحی مدرن، از نرده استیل و شیشه که نوع لوکس و گران قیمت است ، استفاده می‌شود.

۴- نرده حفاظ بتون

شاید بتوان گفت نرده حفاظ بتون بی دردسر ترین ترده حفاظ هاست. زیرا در عین محکمی و امنیت نیازی به تعمیر مکرر ندارد. بیشتر در خانه های شهری از آن بهره می‌گیرند. قیمت نسبتا ارزانی دارند. همچنین این نرده حفاظ بتون برای تراس طرح های خیلی متنوعی  ندارد.

۵- نرده حفاظ فلزی و فرفورژه

نرده حفاظ فرفورژه دارای سبکی کلاسیک است. این حفاظ از رایج‌ترین متریالی است که در ساختمان ها وجود دارد. از مدل درهم تنیده و با اشکال پیچیده می‌توان در طراحی ترده حفاظ ویلا استفاده کرد.

۶- نرده بالکن و حفاظ تراس کابلی

برای تولید این نرده ها از کابل های بهم تنیده استفاده می‌شود. در واقع نرده تراس می تواند از کابل باشد که جنبه مدرن و جذابی داشته باشد.

نتیجه گیری

با توجه به افزایش چشمگیر رشد جمعیت، رشد نرخ بیکاری و بدنبال آن طبعا افزایش جرم وجنایت در جوامع امروزی نیاز انسان به امنیت بیشتر از هر زمان احساس میشود . در این میان هنوز هم هستند افراد زیادی که از حفاظ نرده های ساختمان استفاده نکرده و یا بعضا از حفاظ های دیگر و روش های سنتی برای این موضوع استفاده می کنند . این افراد به اهمیت استفاده از یک حفاظ مناسب به خوبی پی نبرده اند . ممکن است تصورات اشتباه زیادی داشته باشند که مانع از اینکار شده است. چگونه و با چه طرز فکری باید نسبت به خرید و نصب نرده حفاظ فلزی ساختمان اقدام باید کرد .یک محافظ فلزی چه خصوصیاتی دارد . اگر یک نرده فلزی به روی دیوار نصب کنیم نمای ساختمان به هم نخواهد خورد و…… سوالاتی از این دست در ذهن یک خریدار وجود دارد که شاید استفاده از یک حفاظ را سخت خواهد کرد . با تماس با کارشناس تلفنی ما میتوانید پاسخ این سوالات را به دست آورید .

تصاویر حفاظ ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *