کاربرد محافظ کرکره ای ورودی منزل چیست؟

کاربرد حفاظ آکاردئونی دو جداره درب ضد سرقت چیست؟
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
درب آکاردئونی آپارتمانی چیست؟
۱۴۰۰/۰۸/۲۴

محافظ کرکره ای ورودی منزل از تعداد زیادی مفصل یا پرچ تشکیل شده است، این ناحیه ها باعث شده تا حفاظ بتواند انعطاف پذیر بصورت کشویی یا کرکره‌ای هستند و حالت آکاردئونی را داشته باشد. اما این مفاصل با پرچ‌های فولادی نمره ۵ بهم محکم و گره خورده شده‌اند.این نوع پرچ‌ها و سمه ها درست است که از جنس فولاد هستند اما ظرفیتی دارند. چرا که سارقان با خود دیلم اقدام به باز کردن درب آکاردئون کنند برای این امر کافیست تا حفاظ را بصورت پرچ مخفی خریداری کرده در این نوع طرح یک تسمه اضافه بروی تسمه‌های عمودی حفاظ آکاردئونی کار شده که باعث استحکام و مخفی شدن پرچ حفاظ می‌شود.

کاربرد محافظ کرکره ای ورودی منزل چیست؟

مزایای حفاظ آکاردئونی

تنها مزیت محافظ درب نسبت به درب ضد سرقت ارزان بودن و قیمت کمتر حفاظ نسبت به درب است.زیرا که این نکته را باید به یا داشته باشید که که اگر درب ضد سرقت از قفل با کیفیت پایین استفاده گردد و یا درب خریداری شده دارای مشخصات یک درب ضد سرقت نباشد. این نوع درب هم برای شما امنیت صد در صد را ایجاد نخواهند نمود .

محافظ ورودی آپارتمانی

درب آکاردئونی و درب ضد سرقت کدام بهتر است؟

درب‌های ضد سرقت دیجیتال و جدید که از چند جهات مختلف قفل میگردند و بعضی از آن‌ها مجهز به دوربین یا سیستم‌های اطلاع رسانی میباشند که حتی وقتی فرد در خانه نباشد در صورت بروز هرگونه مشکل به صورت خودکار به فرد اطلاع رسانی می‌شود، درب‌های آکاردئونی این ویژگی را ندارند.و درب اکاردئونی با یک برش ساده شکسته گردد و یا اگر قفل آن روکار باشد برخی سارقین بتوانند آن را باز کنند. در نتیجه برخی افراد بر این باورند که ایمنی درب اکاردئونی زیاد نیست اما با این حال هنوز بسیاری از افراد برای واحدهای آپارتمانی از این مدل حفاظ استفاده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *