تراکم حفاظ آهنی شاخ گوزنی چیست؟

ساخت نرده محافظ شاخ گوزنی
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
منظور از تراکم نرده های دیواری محافظ شاخ گوزنی چیست ؟
۱۴۰۰/۱۰/۲۴

به تعداد به هم پیوسته از متصل شدن چند قطعه میلگرد جوش خورده در حفاظ شاخ گوزنی بر روی یک شاسی ۲ متری که طول اندازه استاندارد تمامی حفاظ های شاخ گوزنی است تراکم حفاظ شاخ گوزنی میگویند . هر اندازه میزان تراکم نرده حفاظ شاخ گوزنی بالاتر باشد ،سطح نفوذ ناپذیری بالاتر می رود و نیز مقاومت و ایستادگی بالایی در برابر فشار و تکان های وارده به خود نشان می دهد .

تراکم حفاظ شاخ گوزنی

قیمت و کیفیت حفاظ شاخ گوزنی به چه پارامترهایی بستگی دارد ؟

حفاظ شاخ گوزنی سازه هایی از میلگرد است که با جوشکاری ،رنگ کاری و طی زمانی طولانی و پیچیده به شکل انواع محافظ ها در می آید.قیمت حفاظ شاخ گوزنی نسبت به سایر حفاظ ها قیمت پایینتری دارد .عوامل مهمی که در تعیین قیمت و کیفیت حفاظ نقش دارند نوع و جنس میلگرد ،نحوه رنگ کاری و جوشکاری می باشد.درمیان فاکتورهای بالا مهمترین فاکتور میلگرد می باشد .

تراکم محافظ شاخ گوزنی بالای دیوار

هر چه تراکم نرده های شاخ گوزنی بالا برود ایمنی آنها در مقابل سرقت بالاتر میرود علاوه بر تراکم ارتفاع حفاظ نکته بسیار مهمی است که باید به آنها توجه نمود استفاده از آهن مرغوب باعث می شود که نرده خم نشود و همچنین امکان برش آن در ارتفاع بالا وجود نداشته باشد. بهتر میباشد که برای داشتن ایمنی بیشتر، هزینه های مرتبط با آن را هم متقبل شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *