انواع حفاظ آهنی درب آپارتمان

حفاظ درب لولایی درب آپارتمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
منظور از تراکم محافظ شاخ گوزنی دیواری در حفظ امنیت خانه چیست؟
۱۴۰۰/۰۸/۲۶

انواع بسیاری از حفاظ درب آپارتمان در مکان های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. محافظ درب لولایی اما به نوعی برای محافظت از طرح های ساختمانی و همچنین آپارتمانی مورد استفاده است. همچنین در انباری ها و مغازه ها مورد استفاده قرار دهید تا میزان ایمنی را افزایش دهید. درب ها محافظتی از پروفیلهای فلزی در ابعاد متنوع تشکیل شد اند که به وسیله پروفیل ۲۰ در ۲۰ یا ۳۰ در ۳۰ به هم دیگر متصل میگردند و در یک قاب فلزی قرار میگیرند که انهارا بصورت لولایی باز و بسته میکنند.

انواع حفاظ آهنی درب آپارتمان

انواع محافظ درب آکاردئونی

درب های آکاردئونی کمترین فضا را در راه پله ها اشغال نموده و روی خود چارچوب اصلی درب نصب شده و برای عبور و مرور مزاحمتی ندارد. متداول ترین آنها به صورت سه لوزی یا سه گل می باشد که معمولا امنیت را تا ۹۰ درصد تضمین می کند. به همین علت در بیشتر مکان ها برای بالا بردن امنیت از درب های آکاردئونی استفاده می کنند.

قیمت حفاظ آکاردئونی :

  1. عرض در: هر چه در جمع‌وجورتر باشد باعث میگردد تا وزن کمتر و در نتیجه قیمت پایین‌تری داشته باشد.
  2. ارتفاع در: ارتفاع درب هر چه به درب کوتاه‌تری نیاز داشته باشید قطعاً هزینه کمتری خواهید پرداخت.
  3. طرح در: نوع طرح درب آکاردئونی هم روی قیمت آن مؤثر است. هرچه طرح ساده‌تر باشد و از گل‌های سنگین استفاده نشده باشد، وزن کمتری داشته و ارزان‌تر کم هزینه تر خواهد بود.
  4. تراکم درب آکاردئونی : هر چه فاصله تیغه‌های عمودی درب ضد سرقت آکاردئونی بیشتر گردد به معنای استفاده کمتر از تیغه‌های عمودی و در نتیجه کاهش قیمت درب اکاردئونی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *