اهمیت نصب حفاظ شاخ گوزنی با جوش دو طرفه co2

مزیت نصب حرفه ای حفاظ شاخ گوزنی دیوار
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
اهمیت نصب حفاظ های نوک تیز شاخه ای
۱۴۰۰/۰۷/۱۲

جوشکاری و تولید فنس روی دیوار از دو روش جوشکاری با الکترود و همچنین جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی با جوش دو طرفه co2 استفاده می شود که هر کدام مزیت های خاص خود را دارند و در قیمت تمام شده نیز مورد توجه واقع می شوند. مهم ترین ویژگی جوش co2 مقاومت بالا به نسبت جوش الکترود است، چرا که اگر حفاظ با الکترود جوشکاری شود مقاومت آن پایین آمده و احتمال شکستن اتصالات حفاظ بالا می رود و همچنین به علت وجود گل جوش رنگ آمیزی حفاظ با کیفیت پایین تر نسبت به co2 انجام می گردد .در حالی که جوش co2 اصلا اینگونه نیست و هم از لحاظ مقاومت و هم از نظر کیفیت رنگ وضعیت بهتری دارد. با این تشریح اگر به کیفیت کار اهمیت می دهید حتما نوع جوشکاری co2 را برای جوشکاری انتخاب کنید. در دیوار های پلکانی که فاصله ارتفاعی با دیوار مجاور دارد رعایت نکات ایمن بیشتر از پیش حائز اهمیت است و برای ان نیز روشی در نظر گرفته شده تا از امنیت آن در بخش شیب دار دیوار کاسته نشود. تقریبا در محل شیب دیوار ارتفاع محافظ را بلند تر می کنند (حداقل یک و حداکثر دو متر) تا بتوانند این ضعف را به بهرین طریق رفع کنند.

 

اهمیت نصب حفاظ شاخ گوزنی با جوش دو طرفه co2

قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی نرده حفاظ بوته ای

حفاظ شاخ گوزنی بهترین نرده محافظ دیوار ساختمان با بشرین درجه ایمنی میباشد که به منظور پیشگیری از ورود ناخواسته افراد ، سارقان و حیوانات و…. ساخته میشود . در گذشته محافظ های روی دیوار بصورت سر خم نیزه ای یا سیم خاردار موجود بود که دارای نقاط ضعف بسیاری بوده ، ولی مدرن ترین این حفاظها مثل حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای و حفاظ نی زار مواجه هستیم که از نظر ظاهری ، امنیتی و استحکام بسیار کاربردی تر است و مورد تایید پلیس امنیتی هم میباشد . ساختار گارد شاخ گوزنی بصورتی است که سارق هر چند حرفه ای ولی با توجه به نوک تیز و برنده میلگردهای بکار رفته در ساخت حفاظ ، امکان عبور از آن را نخواهد داشت .

بهترین محافظ روی دیوار کدام است ؟

مهمترین و برترین انواع نرده حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار با قیمت خرید درب کارگاه نرده حفاظ در تهران و کرج و ارسال شاخ گوزنی به تمامی نمایندگی شهرهای کشور شامل حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای خار ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نخل مرداب و حفاظ سرنیزه ای سربازانی فولادین و نیزه به دست که سر دیوار ایستاده‌اند تا کسی مزاحم آسایش ساکنان ساختمان نشود . محفاظ های روی دیوار، جهت ایجاد ایمنی برای ملک های مسکونی، باغ و ویلا، ملک های دولتی، سازمانی و تمامی محوطه هایی است که به نوعی ایجاد امنیت و ایمنی در آنها ضروری است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *