تولید و نصب حفاظ آهنی شاخ گوزنی رنگ سفید

تولید و نصب حفاظ آهنی شاخ گوزنی با رنگ الکترواستاتیکی
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
تولید و نصب حفاظ دیوار شاخ گوزنی با رنگ مشکی کوره ای
۱۴۰۰/۰۷/۱۲

رنگ‌آمیزی نرده محافظ به روش الکترواستاتیک از مدرن ترین روش‌های رنگ کاری حفاظ روز دنیا بشمار رفته و برای رنگ‌آمیزی قطعه‌های صنعتی و ساختمانی به کار می‌رود. در روش رنگ‌آمیزی تخصصی الکترواستاتیک قطعه مورد نظر داخل اتاقک ویژه ای رنگ قرار گرفته و با استفاده از دستگاه مخصوص پاشش رنگ پودری به کمک الکتریسیته به سطح فلزی مورد نظر به طورکامل و یکنواخت جذب شده و سپس داخل کوره در دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد به مدت ۱۵ دقیقه قرار گرفته و پخته می گردد.نصب حفاظ های شاخ گوزنی سفید  تقریبا کار مشکلی باشد چرا که در نصب نرده جوشکاری استاده شده طبیعتا و نقطه جوش از خود به جای میگذارد که گل جوش مینماند و لکه گیری این گل جوش ها در حفاظ به خصوص سفید بسیار دشوار است .فنس شاخ گوزنی به علت شاخه‌ای بودن و مسطح نبودن کار و حجیم بودن یکی از داشوارترین قطعات برای رنگ‌آمیزی محسوب شده و به علت قرار گیری در محیط باز و تماس با آب باران – رطوبت آفتاب سرما و گرما نیاز به رنگی مقاوم و یکپارچه نیاز می‌باشد.

تولید و نصب حفاظ آهنی شاخ گوزنی رنگ سفید

حفاظ شاخ گوزنی نرده فولادی بالای دیوار 

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع نرده های فولادی دیواری ساختمان بوده که به دلیل طراحی و تولید آن مشابه به شاخ های حیوان گوزن به این نام شهرت یافته . حفاظ شاخ گوزنی ها در چند سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است چراکه برعکس سیم خاردار یا حفاظ های نیزه ای ظاهر آن زیبایی خاصی به ساختمان می بخشد و قیمت تمام شده آن به عنوان یکی از راهکار های افزایش ایمنی ساحتمان بسیار مناسب بوده . حفاظ شاخ گوزنی از محبوبت و استقبال عموم بالایی در بین سایر حفاظ ها برخوردار است. به همین علت تلاش کرده ایم به طور کامل مراحل تولید محفاظ شاخ گوزنی را مورد بررسی قرار دهیم و اطلاعات مفیدی در مورد آن را در اختیار شما قرار دهیم. به طور کلی به ویژگی استفاده از این نوع حفاظ اشاره شده .به نابه دلایل بسیاری بسیاری از ساختمانها نیاز به حفاظ هستند میتوان انواع متنوعی از حفاظ ها را مشاهده کرد که هرکدام از آنها ویژگی و معایب خاصی دارد.

شاخ گوزنی

این نوع نرده ها به عنوان یک ایده ی جالب برای حفاظت از ساختمانها در نظر گرفته شد و در همان سال های اولیه نیز توجه کافی را به سمت خود جلب نمود .حفاظ شاخ گوزنی با وجود شکل زیبا که به سر در ساختمان ها می دهد جنبه ی ایمنی را دارد به علت تراکم و تیز بودن لبه های حفاظ و همین دلیل ساختار باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد .از طرفی نیز شما برای کیفیت ماندگار این حفاظ ها می توانید از گارانتی شرکت بهره مند گردد. حفاظ شاخ گوزنی جدید حفاظ های دیواری اگر یک بررسی ساده بین نرده هایی که در گذشته استفاده می شد و حفاظ های شاخ گوزنی که محافظ جدیدی از نرده حفاظ ها می باشند؛ انجام دهید، متوجه خواهید شد نرده های شاخ گوزنی شکل ظاهری و متریال باکیفیت تری را دارا هستند.

روش های رنگ آمیزی حفاظ بالای دبواری 

در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی و صنعتی رنگ آمیزی به عنوان یکی از مهم‌ترین و اصلی ترین قسمت‌های پروژه به شمار رفته چون رنگ آمیزی علاوه بر زیبایی دوام و طول عمر سطوح و قطعات پروژه را افزایش می‌دهد. همچنین رنگ آمیزی در پروژه های صنعتی و ساختمانی به عنوان یک پوشش و لایه محافظ مورد استفاده قرار می‌گیرد.عوامل زیادی در کیفیت رنگ آمیزی حفاظ نرده بلای دیوار موثر می باشد که اولین و مهم‌ترین و تاثیر گذارترین فاکتور به کیفیت رنگ آمیزی سطح کار می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *