حفاظ درب آکاردئونی از داخل بازشو

منظور از درب محافظ کشویی ورودی ساختمان چیست؟
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
محافظ ورودی با قفل مخفی درب آپارتمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۶

از حفاظ درب آکاردئونی از داخل بازشو در فضاهای اداری یا تالارهای پذیرایی برای تقسیم بندی فضا استفاده می گردد نرده آکاردئونی داخلی مانند سدی در برابر دیده شدن قسمتهای دیگر فضا عمل می کند. تقریبا محافظ آکاردئونی داخلی از ام دی اف و پی وی سی تولید می گردد و برای زیباتر شدن آن، بدنه درب را با روکش چوب می پوشانند. محافظ آکاردئونی داخلی تقریب به رنگ سفید، گردویی، نسکافه‌ ای، کرم استخوانی یا طوسی است.

حفاظ درب آکاردئونی از داخل بازشو

محافظ درب آکاردئونی چیست ؟

حفاظ درب آکاردئونی درب آپارتمان نوعی حفاظ آهنی حفاظتی میباشد و جلوی درب های ورودی نصب می‌شوند تا به ایمنی آن‌ها کمک کنند. خیلی ها این درب ها را با نام درب ضد سرقت می شناسند. از ویژگی های حفاظ آکاردئونی به به ویژگی کشویی و کرکره‌ای بودن آن ها اشاره دارد. همین خصوصیت تاشو بودن در واقع یکی از نقاط قوت این درب ها، یعنی اشغال فضایی بسیار کم هم است.

محافظ درب آکاردئونی

مناسب ترین مدل درب آکاردئونی آهنی

درب آکاردئونی که طرح های بسیاری دارد اما رایجترین ترین و معروفترین مدل درب آکاردئونی، مدل سه گل یا سه لوزی است. در این طرح از حفاظ ها به شکل مجموعه ای از شبکه های لوزی هستند. این طرح درب های آکاردئونی می توانند تا ۹۰ درصد ایمنی ساختمان را تامین کنند. اگر ضریب امنیت حفاظ های آکاردئونی را بخواهیذ افزایش دهید میتوانید تعداد حلقه های قفل را بیشتر کنید. هم چنین میتوانید از قفل های مخفی شده در بدنه درب، برای قفل کردن درب آکاردئونی خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *