حفاظ درب لولایی درب آپارتمان

قیمت هر متر درب محافظ آکاردئونی درب بستگی به چه پارامتر هایی دارد؟
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
انواع حفاظ آهنی درب آپارتمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۶

حفاظ درب لولایی درب آپارتمان از انواع متنوع از درب ها و حفاظ ها برای برقراری ایمنی استفاده می کنند که یکی از آنها حفاظ درب لولایی است. حفاظ درب لولایی دربی میباشد که به نوعی برای حفاظت از ساختمان ها و انواع درب ها استفاده می شود.و برای برای حفاظت از از انباری ها، پارکینگ ها و انواع مغازه ها از این درب استفاده کنید. درب لولایی به صورت ریلی حرکت می کند که در یک قاب فلزی قرار می گیرد.

حفاظ درب لولایی درب آپارتمان

ساخت حفاظ درب لولایی

ساخت محافظ لولایی بسته به عرض و طول درب در چهارپوب از پروفیل ۴۰ در ۴۰ ۲ میل استفاده میگردد و لنگه باز شو درب نیز از همان پروفیل ۴۰ در ۴۰ ۲ میل استفاده میشود و داخل لنگه درب بازشو با پروفیل ۲۰ در ۲۰ به فاصله ۱۲ سانتی متر از یکدیگر پوشانده میشود برای ایمنی بیشتر درب حفاظ لولایی فاصله هارا میتوان با چهارپهلو تو پر با اشکال مختلف به یکدیگر متصل کرد.

قیمت درب آکاردئونی چگونه محاسبه میشود ؟

  • عرض درب آکاردئونی: هر چه در جمع‌وجورتر بوده و عرض کمتری داشته باشد،تا وزن کمتر و در نتیجه قیمت پایین‌تری پرداخت شود.
  • ارتفاع در آکاردئونی: ارتفاع درب هم در قیمت آن تأثیر خواهد گذاشت. هر چه به درب کوتاه‌تری نیاز داشته باشید، قطعاً هزینه کمتری خواهید پرداخت.
  • طرح درب آکاردئون: نوع طرح درب آکاردئونی هم روی قیمت آن مؤثر است. هرچه طرح ساده‌تر باشد و از گل‌های سنگین استفاده نشده باشد، وزن کمتری داشته و ارزان‌تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *