فروش درب آکاردئونی در تهران و کرج

منظور قفل روی درب آکاردئونی چیست؟
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
منظور از درب محافظ کشویی ورودی ساختمان چیست؟
۱۴۰۰/۰۸/۲۴

مرکز فروش درب آکاردئونی در تهران و کرج و انواع نرده حفاظ ساختمان در بازار بزرگ تهران و کرج میباشد . خرید درب محافظ آکاردئونی باید با دقت زیادی انجام گردد چرا که درب های محافظ موجود در بازار ایران استاندارد نیستند و ممکن است اندزه درب ها کالا باهم متفاوت باشند .

فروش درب آکاردئونی در تهران و کرج

درب آکاردئونی امنیت را در چه حدی تامین می کند؟

درب هایی آکاردئونی معمولا یک سری استانداردهایی خاصی را درا هستن که ایمنی را در این زمینه برآورده خواهد نمود که در این حالت، امکان نصب دو یا چند قفل هم برای این نوع درب ها وجود دارد. تایمی که این درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، ایمنی را تا حد بسیار بالایی برآورده خواهند نمود و به همین علت هم گفته می گردد که این نوع محافظ ها کاملا ضدسرقت میباشند .

انواع درب آکاردئونی

 

درب محافظ آکاردئونی چه مزیتی دارند ؟

درب آکاردئونی برای محافظت از درب خانه های مسکونی مورد استبال قرار می گیرد . ایمنی آن را بالا و برای افزایش ایمنی در واحد های تجاری بهترین گزینه بوده و به راحتی و بدون اتلاف وقت زیاد می توان از آن استفاده نمود برای انواع واحدهای اداری نیز می توان از درب فلزی آکاردئونی استفاده نمود نرده فرفورژه آکاردئونی قابلیت جمع شوندگی کمترین فضای لازم را گرفته و از نظر فضا هم هیچ نگرانی برای آن وجود نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *