مزیت نصب حرفه ای حفاظ شاخ گوزنی دیوار

نصب حفاظ آهنی شاخ گوزنی برای دیوارهای پله ای
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
اهمیت نصب حفاظ شاخ گوزنی با جوش دو طرفه co2
۱۴۰۰/۰۷/۱۲

در روش اول نصب حفاظ سوراخ هایی با عمق ۵-۱۰ سانتی متر و به فاصله ۱.۵ متر از یکدیگر بر روی دیوار ایجاد شده و میخ هایی داخل این سوراخ ها کوبیده می شود. در اصل برای نصب حرفه ای حفاظ شاخ گوزنی و اتصال بایستی به نقاطی صورت گیرد که استحکام بالایی داشته باشند در این روش اتصال با دیوار صورت می گیرد میخ ها بین دو میلگرد طولی که بیس حفاظ های شاخ گوزنی را تشکیل می دهند و از دو میلگرد طولی به موازات و فاصله ۵ سانتیمتر از یکدیگر شکل گرفته قرار می گیرند و با وصله به طول حداقل ۸ سانتیمتر که به صورت افقی بر روی محفاظ قرار می گیرد، میخ ها و حفاظ شاخ گوزنی به یکدیگر متصل شده و بر روی دیوار محکم می شوند.

مزیت نصب حرفه ای حفاظ شاخ گوزنی دیوار

روش یاد شده ابتدایی ترین روش و کم خرجترین روش برای نصب حفاظ شاخ گوزنی بوده ولی طی گذشت زمان چند سال از ظهور این گاردها فرصت هایی برای بهتر شدن آنها پدیدار شده که می توان بصورت مختصر به آنها اشاره نمود مثلا آب باران هنگام تخلیه شدن از روی دیوار راهی از بین حفاظ ها برای خود پیدا می کند و این یعنی همجوار بودن فلز و آب دشمنان دیرینه. یا مثلا عدم مقاومت کافی یک میخ برای نگهداشتن حفاظ شاخ گوزنی که نصب بصورت دو میخه جایگزین اتصالات ابتدایی شده اند.

نصب حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار پله ای

نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار با درپوش فلزی:
در این نوع مورد با توجه به ضخامت درپوش فلزی روش نصب متفاوت بوده برای درپوش فلزی با ضخامت بیش از ۲ میلیمتر می توان مستقیما محافظ را بر روی درپوش نصب نمود اما در صورتی که ضخامت درپوش کمتر از ۲ میلیمتر باشد جهت مقاومت کافی باید گارد به دیوار زیر درپوش محکم گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *