منظور از درب محافظ کشویی ورودی ساختمان چیست؟

فروش درب آکاردئونی در تهران و کرج
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
حفاظ درب آکاردئونی از داخل بازشو
۱۴۰۰/۰۸/۲۶

درب محافظ کشویی ورودی ساختمان در اقع کمترین فضا را د رب فضای راه پله و پارکینگ و هر فضای قابل نصبی اشغال کرده و مزاحمتی برای عبور و مرور ایجاد نمیکند متداول ترین نوع آن ها درب های آکاردئونی سه لوزی و یا سه گل هستنداین درب ها معمولا امنیت خانه شما را تا ۹۰ درصد تضمین می کنند.به همین دلیل هم استفاده از آن ها نسبت به سایرین رایج تر است.

منظور از درب محافظ کشویی ورودی ساختمان چیست؟

مزیت حفاظ های آکاردئونی برای درب آپارتمان

همیشه در همه جوانب با اعتیاد را سنجید و رعایت کرد پرا که برای جلوگیری از هر نوع حادثه ای تمام راه کار های ممکن در وقوع جرم را غیر قابل عبور و در واقع سخت نمود درب محافظ آکاردئونی در واقع یکی از محافظ ها غیر قابل برای جلوگیری از وقوع سرقت میباشد برای برای حفاظت بر روی درب منزل پارکینگ ها و مغازه ها نصب میگردد .

انواع درب محافظ کشویی

ویژگی حفاظ آکاردئونی درب آپارتمان

خصوصیات در آکاردئونی آهنی این درب ها با استفاده از فولاد تولید شده اند و ساخته می شوند و به همین علت استحکام بسیار بالایی دارند. بعد از تولید شدن محافظ آکاردئونی آهنی، آن را با رنگ کوره ای رنگ آمیزی می کنند تا در اثر رطوبت و عوامل محیطی خراب نشود و زنگ نزند. این طرخ حفاظ ها بسیار مقاوم هستند. قیمت درب آکاردئونی آهنی از دیگر مدلها بالاتر است؛ اما کیفیت و استحکام این مدل دربها از دیگر انواع حفاظ ها بسیار بیشتر است و دوام بیشتری نیز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *