منظور قفل روی درب آکاردئونی چیست؟

گارد روی درب تسمه ای چیست؟
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
فروش درب آکاردئونی در تهران و کرج
۱۴۰۰/۰۸/۲۴

انواع قفل های درب آکاردئونی به عناون قفل مخفی روی درب محافظ آکاردئونی نصب میشوند و استانداردهای مربوط به ایمنی را بالا برده و قادر خواهید بود قفل های آن ها را نیز عوض کنید. قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارندهر دوی این قفل ها باید به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غیر این صورت نمی توانید درب اصلی را باز کنید. همچنین از یک قفل سوم هم در این زمینه استفاده کنید که باید حین ساخت و سفارش این موضوع را به سازنده اعلام نمایید تا جای لازم را در نظر داشته باشد. قفل مخفی حفاظ درب آکاردئونی در اصطلاح حفاظ هایی دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نیز از فولاد است .

 

منظور قفل روی درب آکاردئونی چیست؟

 

قفل مخفی حفاظ درب آکاردئونی

معرفی انواع حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان

حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان در دو مدل ثابت و آکاردئونی در بازار های داخلی موجود است که هر یک دارای ویژگی های خود میباشند و مناسب برخی از اماکن می باشند.انواع محافظ های نرده ای در روی قاب و چهارچوب درب ها قرار می گیرند و جنس شان فولادی است، قابلیت جمع شدن دارند و برخی از حفاظ ها به صورت کشویی میباشند .

انواع طرح و مدل های درب محافظ آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی به علت انعطاف پذیری و کارایی بالایی که دارند یکی از رایج ترین حفاظ های درب ورودی هستند ، این نوع محافظ ها در انواع مدل ها و نقش های متفاوت در شرکت تولید میشود. یکی از رایج ترین و پر مصرف ترین مدلها طرح ۳ گل ساده دو خم میباشد که با طراحی ساده و اما بسیار مستحکم کار را برای ورود سارقان به داخل خانه شما سخت و غیر ممکن میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *