نصب حفاظ آهنی شاخ گوزنی در منطقه لواسان

نصب حفاظ آهنی شاخ گوزنی در شمال بارنگ های ضد زنگ
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
نصب حفاظ فولادی شاخ گوزنی در منطقه دماوند
۱۴۰۰/۰۷/۱۲

محافظ ‌ها به‌ عنوان مکمل در کنار سایر تجهزیات برای امنیت ساختمان استفاده گردند حفاظ شاخ گوزنی با با اثر بخشی از شاخ‌های گوزن دارای طراحی خاصی بوده به ‌صورت فلزات جوشکاری شده و به ‌هم ‌پیوسته تولید میشوند که می‌تواند از ورود سارقان به داخل ساختمان جلوگیری کند. این پرچین‌های فلزی یک مانع بسیار بزرگ بوده که دارای نیزه‌های تیز در نوک نرده می‌باشند. نوک نیزه‌ها در نرده شاخ گوزنی به چند شاخک تبدیل می‌شود تا امکان هرگونه عبور غیر مجاز را غیرممکن کند. نرده شاخ گوزنی برای امنیت و حفاظت از ساختمان مسکونی و حتی اداری نیز مناسب است.منطقه لواسان یکی از مناطق تفریحی ایران می باشد که ساخت و ساز خانه های ویلایی و تفریحی رواج بسیاری در این منطقه داشته .خانه هایی که در این مطنقه بنا می شوند اکثرا خانه های ویلایی بوده و در اکثر روزهای هفته خالی از سکنه می باشند و در ایام تعطیل تقریبا این خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین حفاظ شاخ گوزنی در لواسان در تامین امنیت این خانه ها یکی از ضروریات محسوب می شود .

نصب حفاظ آهنی شاخ گوزنی در منطقه لواسان

تولید و فروش انواع بهترین نرده روی دیوار ( حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ بوته ای خار ، حفاظ نیزار و حفاظ نخل مرداب ) یکی از مواردیست که همواره دغدغه مشتریان ما بوده است.نرده شاخ گوزنی را می توان به عنوان حفاظی برای پنجره های مسکونی یا دفاتر اداری استفاده نمود این نرده برای تمام دیوارها با عرضهای مختلف مناسب است. به همین دلیل از این حفاظ برای برقراری امنیت در بالکن و حیاط های کوچک آپارتمانی استفاده نمود می توان در اطراف باغ های شخصی و ویلاها نیز حفاظ شاخ گوزنی نصب کرده و از مزایای این حفاظ بهره مند شد.

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی و ویژگی نصب آنها 

حفاظ شاخ گوزنی دیوار یکی از انواع حفاظ های آهنی دیوار بوده که راهکار بسیار خارق العاده ای برای به دام انداختن افراد مزاحم دارد. هیچ راه گریزی از این نرده آهنی محافظ دیوار برای هیچ جنبده ای وجود ندارد. تعاریف و مزایا های بسیار زیادی برای نرده آهنی شاخ گوزنی بیان شده است که گاهی اوقات اغراق آمیز و برخی مواقع هم جای بحث دارند، اما در نهایت این نرد ه آهنی دیوار را می توان از جمله پرطرفدارترین و پر استفاده ترین انواع حفاظ دیوار دانست.حفاظ نرده کله شاخ گوزنی دیواری جهت تامین امنیت بر روی دیوار سوار میگردد دارای طرحی در هم تنیده است که کاملا عبور سارقان را غیر ممکن می‌کند. این نوع سیستم محافظتی در محوطه باغ‌ها، خانه‌ها، ویلاها ، شرکت‌ها و کارخانجات استفاده میگردد شاخه‌های بلند و تیز آن مانند شاخ‌های گوزن است و راهی برای عبور دزدان نمی‌گذارد.

حفاظ شاخ گوزنی

تولید انواع حفاظ دیوار 

تولید و نصب حفاظ شاخ گوزنی به این راحتی و آسانی ها که دیده می شود هم نیست. برخی استانداردهای مربوط به تولید باید رعایت گردد تا ایمنی نرده آهنی شاخ گوزنی کاملا تضمین شده باشد. فاصله میلگردها، محل نصب آنها، ارتفاع شاخ ها، محل نصب شاخ ها، فاصله شاخ ها از هم، کفی که حفاظ روی آن قرار میگیرد و برخی موارد دیگر باید دقیقا اصولی و برحسب استانداردهای جاری تولید و ساخته گردد .برای نصب حفاظ شاخ گوزنی نیز باید نحوه نصب به گونه ای باشد که هیچ جنبنده ای نتواند از بالای آن وارد شده و یا از پایین اقدام به بریدن و جدا نمودن آن نماید. عدم رعایت این اصول علاوه بر هدر دادن تمام هزینه های شما، هیچ امنیتی نیز برای آن ایجاد نکرده و در واقع شما ساختمانی بدون محافظ دیوار خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *