کاربرد حفاظ آکاردئونی دو جداره درب ضد سرقت چیست؟

برترین گارد محافظتی درب ورودی آپارتمان کدام است؟
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
کاربرد محافظ کرکره ای ورودی منزل چیست؟
۱۴۰۰/۰۸/۲۴

درب آکاردئونی دو گل دو جداره درب ضد سرقت برای بالا بردن سطح ایمنی ساختمان ها و منازل طراحی و تولید شده است.این مدل محافظ ها به صورت دو جداره تولید شده اند برای همین استحکام بسیار بالایی در قیاس با سایر درب های موجود در بازارتقاضا دارند محافظ آکاردئونی دو گل دو جداره عمدتا دارای دو ردیف لوزی مشبک است. دو ریل در قسمت بالایی و پایینی این درب ها قرار گرفته شده است که وظیفه حرکت و جابجایی درب ها را بر عهده دارد.

کاربرد حفاظ آکاردئونی دو جداره درب ضد سرقت چیست؟

مزایای درب محافظ آکاردئونی

مزایای حفاظ آکاردئون میزان امنیت بالای آنهاست. به همین علت کاهش سرقت در آپارتمان‌هایی که درب ضدسرقت دارند، مشهود است. حتی درب‌های ضدسرقت می‌توانند کمتر از یک دقیقه با پیچ گوشتی یا دیلم باز شوند. اما در مورد آکاردئونی درب ضد سرقت تنها راه باز کردن به کار گیری از سنگ فرز است که اصولا سارقان به دنبال راهکار های دشوار نمی‌روند.پس از درب‌های آکاردئونی با ضریب اطمینان بالا استفاده کنید.

درب محافظ آکاردئونی

مدل حفاظ آکاردئونی

یکی دیگر از عوامل بسیار تاثیر گذار بر قیمت پایانی از هر مدل از حفاظ آکاردئونی مدل آن است. زیرا که طراحی و تولید مدل های متنوع حفاظ با هم تفاوت دارند و در برخی از این مدل ها کاملا متفاوت می باشند.طبیعی است که به هر میزان کار بیشتری صرف طراحی طرح خاص حفاظ انجام شده باشد و ضریب امنیت بالاتری داشته باشد در نتیجه آن حفاظ قیمت بالاتری خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *