کاربرد ساخت حفاظ آهنی شاخ گوزنی

قیمت گارد محافظ دیواری شاخ گوزنی
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
حفاظ درب کشویی چیست ؟
۱۴۰۰/۰۹/۲۶

معمولا در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از رنگ و جوش ابتدائی استفاده میگردد و وزن آن نیز به خاطر رقابتی بودن پایین بوده که بر نوع کیفیت نرده تاثیرگذار است این نوع از حفاظ شاخ گوزنی بیشتر برای باغ ها ، دامداریها ، و محل های بزرگ که قیمت حفاظ شاخ گوزنی برایشان مهم است استفاده میشود و به هیچ عنوان از نرده هایی در محل های عبور و مرور و در معرض دید استفاده نکنید . بهترین سایز حفاظ ۹۰ سانت است که قیمت آن با ارتفاع ۷۰و ۱۰۰سانت تفاوت زیادی ندارد .

کاربرد ساخت حفاظ آهنی شاخ گوزنی

مهمترین محافظ بالای دیوار برای جلوگیری از سرقت

یکی از رایجترین ابزارهایی که برای جلوگیری از ورود سارقین به خانه مورد استقبال قرار می‌گیرد، دوربین مداربسته است. چرا که نصب این سیستم هزینه‌بر بوده اما نسبت به سایر ابزارهای امنیتی امکانات بیشتری را در اختیار صاب ملک قرار می‌دهد به‌طوری‌که در صورت حضور نداشتن در خانه و ساختمان نیز می‌تواند هرگونه ورود و خروج به ساختمان خود را کنترل کنید. برای برقراری ایمنی و حفاظت ساختمان به کمک دوربین مداربسته امکانات زیادی در اختیار خواهید داشت. به کمک این دوربین‌ها میشود تمام اتفاقات را در اطراف ساختمان ثبت نمود تا در صورت لزوم به فیلم ضبط ‌شده توسط دوربین دسترسی داشت.

انواع محافظ بالای دیوار

از جمله محافظ های بالای دیوار میتوان به حفاظ شاخ گوزنی , حفاظ لیلیوم , حفاظ بوته ای و حفاظ نیزار اشاره کرد که البته حفاظ نی زار یکی از برترن ها در این نوع حفاظ هاست میباشد. برای طراحی آن از شاخه های نی در نی زارهای بزرگ الهام گرفته شده است. روی دیوار زیبای خاصی دارد و بدلیل طراحی خاص خود تقریبا با تمام نماهای ساختمانی همخوانی خواهد داشت و به همین علت نیز یکی از پرفروش ترین مدل های ما میباشد که از میلگرد هایی با قطر ۱۰ و ۱۲ میلیمتر با نوک های بسیار تیز ساخته میشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *