گارد روی درب تسمه ای چیست؟

درب آکاردئونی آپارتمانی چیست؟
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
منظور قفل روی درب آکاردئونی چیست؟
۱۴۰۰/۰۸/۲۴

انواع مختلفی از گارد روی درب تسمه ای در مکان های زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. تسمه محافظ درببرای حفاظت از درب های ساختمانی و همچنین آپارتمانی مورد استقبال است. حفاظ درب در انباری ها و مغازه ها از این نوع درب ها استفاده قرار میگیرد تا میزان ایمنی را افزایش دهید. این نوع درب ها از تسمه های فلزی تشکیل شده اند که به وسیله یک سری پیم های فلزی به همدیگر متصل شده اند و در یک قاب فلزی قرار می گیرند که آن ها را به صورت ریلی حرکت می دهد.

گارد روی درب تسمه ای چیست؟

حفاظ درب آکاردئونی

انواع بسیاری از درب ها در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. حفاظ درب آکاردئونی به نوعی برای حفاظت از درب های ساختمانی و همچنین آپارتمانی مورد استفاده قرار می گیرد. شما میتوانید همچنین در انباری ها و مغازه ها از این نوع درب ها استفاده کنید تا میزان امنیت را افزایش دهید.

 

حفاظ درب آکاردئونی

انواع درب آکاردئونی

تنوع درب آکاردئونی بسیار است که در نتیجه سبب شده تا این محصول بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این طرح از درب را می توان در سایزها و طرح های متنوعی با توجه به نیاز سفارش داد و از ویژگی هایی که این گارد داراست، بهره مند شوید از جمله این طرح های درب اکاردئونی می توان به درب آکاردئونی پروانه ای، چهار گل، سه گل و کلاسیک اشاره کرد .این مدل از درب ها دارای تنوع رنگی بسیار گسترده ای هستند و می توان با توجه به شرایط ساختمان آن ها را در سایزهای متفاوتی سفارش داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *