گارد فلزی درب آپارتمان چیست؟

حفاظ آکاردئونی با رنگ سفید
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
امنیت محافظ آکاردئونی کشویی خانه به چه معناست؟
۱۴۰۰/۰۸/۲۳

گارد فلزی درب آپارتمان به چارچوب درب جوش داده شده و در صورتی که توسط افراد ماهر نصب گردد و به خوبی درز گیری شوند به نحوی که جایی برای اهرم انداختن و شکستن آن ها وحود نداشته باشد، در حالتی که درب بسته باشد، نمیتوان آن را شکست و وارد خانه شد. درب های آکاردئونی به وسیله یک قفل آویز و یا کتابی قابل قفل کردن هستند. البته نوع قفلی که استفاده میکنید هم اهمیت بالایی دارد.

گارد فلزی درب آپارتمان چیست؟

ساختار درب آکاردئونی فلزی چگونه است؟

در تولید درهای آکاردئونی از فلز هایی مانند آهن استفاده می شود. زیرا که مقاوم بودن و داشتن مقاومت بالا از جمله مزیت های این نوع درب ها است. در طرح در های آکاردئونی از پروفیل استفاده می گردد پروفیل ها به گونه ای در درب ها تعبیه می گردند که اشکال لوزی مانند را ایجاد می کنند. درواقع به صورت عمودی، افقی و مورب بر روی درب نصب می گردند تا خاصیت جمع شوندگی آن را حفظ کنند.

حفاظ درب آپارتمان

نصب حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان آکاردئونی

یکی از علت های مهم در استقبال از انواع حفاظ آکاردئونی ، نصب آسان آن می باشد. عملیات نصب گارد درب ضد سرقت آکاردئونی در کوتاه ترین زمان انجام می پذیرد. برای نصب گارد درب آکاردئونی، کنده کاری و تخریب دیوار کنار درب صورت نمی پذیرد و بدون هیچ تخریبی می توان گارد آهنی را روی قاب درب نصب نمود. در مواقعی که درب ورودی آپارتمان کوچک تر هم باشد، نیازی به تخریب برای جاگذاری درب وجود ندارد. پیش از نصب حفاظ درب آکاردئونی می بایست ریل ها روی کف نصب گردند. حرکت درب آکاردونی روی همین ریل انجام می شود. پس باید به احسن و به طور صحیح نصب گردند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *