حفاظ دیوارخانه چیست ؟

نصب انواع نرده دیواری و امنیت آنها
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
گارد شاخ گوزنی چیست ؟
۱۴۰۰/۰۹/۱۲

حفاظ شاخ گوزنی از برترین و جدیدترین انواع حفاظ های دیواری میباشد .نوک حفاظ شاخ گوزنی با منطق و الگوی خاصی تولید شده شکل ظاهری این حفاظ، شباهت فراوانی به شاخ گوزن دارد .حفاظ شاخ های گوزنی، مهم ترین وسیله ایجاد امنیت است سرشاخه های حفاظ شاخ گوزنی بسیار تیز است؛ به همین علت است که عبور از این حفاظ کاری محال بوده و جنس حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد است.

حفاظ دیوارخانه چیست ؟

حفاظ شاخ گوزنی دیوار:

حفاظ شاخ گوزنی یکی از محصولات محافظتی میاشد که با میلگرد تولید می گردد برای حفاظ بالای دیوار و درب و به عنوان نرده های امنیتی استفاده می گردد که در ارتفاع های متنوع و استاندارد ۷۰ سانت ، ۸۰ سانت ، یک متر و یک متر و بیست ساخته و تولید می گردد این نوع محافظ های معروف به شاخ گوزنی بنابر تراکمی که تولید می گردد قیمت های گوناگونی دارند که از نظر ظاهری و وزنی پر و سنگین هستند تولیدگنندگان شاخ‌گوزنی آنها را در رنگهای متنوعی تولید می کنند.

حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت یکی از مهم ترین ویژگی های مهم در انتخاب انواع محصولات است و هیچ نقصی بزرگتر از یک قیمت غیر ولقعی و بی جا نیست. از این رو برآورد قیمت حفاظ شاخ گوزنی نیز باید متعادل و منطقی باشد. قیمت نرده آهنی شاخ گوزنی بسته به عوامل متعددی می تواند متغیر گردد مواردی همچون ارتفاع لازم، مقدار میلگرد لازم و وزن آنها، قیمت روز آهن، دستمزد و هزینه ساخت و تجربه کاری آهنگر می توانند روی قیمت حفاظ شاخ گوزنی تاثیر داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *