مزیت نرده آهنی سر دیوار در چیست ؟

نرده شاخ گوزنی بالای دیوار ساختمان چه کاربردی دارد ؟
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
قیمت گارد محافظ دیواری شاخ گوزنی
۱۴۰۰/۰۹/۱۸

نرده آهنی سر دیوار یا حفاظ روی دیوار یکی از انواع محافظ حفاظتی بسیار کاربردی محسوب می گردد که با نصب و اجرای نرده کشی آن بر روی تمام مدل دیوارها می توان موجب تضمین امنیت ورودی دیوار شوند بهترین حفاظ روی دیوار را می توان با توجه به شرایط قرارگیری ساختمان تهیه نمود بهترین نوع از فلزات بهره گرفته شده است. به کار گیری از آهن موجب افزایش طول عمر و همچنین کیفیت نرده روی دیوار شده است.

 

حفاظ سر دیواری

حفاظ شاخ گوزنی چیست ؟

حفاظ شاخ گوزنی بهترین نرده حفاظ روی دیوار است،حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد (۱۰ – ۹ )بسیار ساده تشکیل شده است. قیمت حفاظ شاخ گوزنی نسبت به انواع نرده حفاظ روی دیوار بسیار مناسب تر است. قیمت حفاظ شاخ گوزنی در زمان استعلام با توجه به تراکم و بر حسب متر طول ارائه میگردد در صورتی که وزن قیمت حفاظ شاخ گوزنی یکی از عوامل موثر در قیمت است بنابراین در زمان خرید حفاظ شاخ گوزنی،وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی را نیز جویا شوید.

نصب حفاظ شاخ گوزنی

گارد شاخ گوزنی از جمله مهم ترین نوع معماری و ساختمان سازی ایست این گارد ها از جمله محافظ های نسل مدرت میباشند که برای تضمین امنیت ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. این محافظ ها از میلگردهایی نوک تیز تولید و تولید شده اند که با نظم و ترتیب خاصی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. میلگردها به یکدیگر جوش داده و معمولا رنگ آمیزی می شوند و به عنوان حفاظ شاخ گوزنی به فروش می رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *